In travel

Travel Around the World - Paris Adventure

Ostatnim razem moja krótka historia podróży po Barcelonie bardzo wam się spodobała, dlatego chciałabym dziś opowiedzieć wam o mojej wizycie w Paryżu. Zapraszam na 'Hello Paris', czyli
krótką wycieczkę po mieście zakochanych!
Razem ze znajomymi, tak jak poprzednio wybraliśmy się na letni obóz. Na miejsce przybyliśmy o 8:30 po dobie podróży autokarem. Zanim jednak zdążyliśmy dojechać do hotelu, odwiedziliśmy Paryski park rozrywki, znany większości jako Disneyland Park. Nie był wcale taki ogromny, jak się wszystkim wydaje, jednak był napakowany po brzegi atrakcjami- kolejkami górskimi, domami strachu, sklepikami, kawiarniami, no i oczywiście przechadzającymi się turystami. Obsługa była niezwykle miła, a jedzenie przepyszne i jedyne, co nas powstrzymało przed spędzeniem tam dłuższej chwili był doskwierający upał.

Po kilku godzinach spędzonych w Disneylandzie i wycieczce autokarowej po Paryżu, dotarliśmy do hotelu Campanille- swoją drogą jest to bardzo popularna sieć hotelowa Francji. W mieście zakochanych spędziliśmy dwa dni, ale były to cudowne dwa dni- Paryż jest naprawdę przepięknym miastem. Oczarowuje każdego, kto tam przyjedzie i sprawia, że aż chce się go odwiedzić jeszcze raz. Odwiedziliśmy kilka miejsc, które chciałabym wam pokazać. Pierwszym z nich jest oczywiście Wieża Eiffla.
Jest to naprawdę monumentalna stalowa konstrukcja. Ma trzy piętra a na jej szczycie stoją anteny telewizyjne. Jest wspaniała, jednak, żeby dostać się na jej szczyt trzeba pokonać kilometrową kolejkę, oraz kilkaset schodów. Jednak dla widoków warto się pomęczyć.
Kolejnym miejscem, jakie chciałabym wam pokazać jest muzeum Luwr. Z zewnątrz jest naprawdę pokaźną budowlą, a wewnątrz szczyci się wspaniałą kolekcją najrozmaitszych dzieł sztuki- od rzeźb, aż po obrazy. Możemy zobaczyć między innymi: rzeźbę Myśliciela, lub obraz przedstawiający Mona Lisę. Poza mnóstwem turystów przewijających się przez muzeum, jest tam naprawdę miła atmosfera.

Ostatnim miejscem, które odwiedziliśmy tego wspaniałego dnia była katedra Noterdamme. O zachodzie słońca wsiedliśmy na prom płynący wzdłuż Paryskiej Sekwany. Miasto wieczorem wyglądało przecudownie, lampy delikatnym światłem oświetlały ulice Paryża i pojawił się przyjemny, ciepły, letni wiatr. Przeżycie nie do zapomnienia!

This post was shoot on Sony by Aleksandra Drążek.