In travel

Travel Around the World - Spain Adventure


Wakacje coraz bliżej. Większość z nas rezerwuje już bilety na zagraniczne wycieczki, a ja postanowiłam napisać wam o mojej wycieczce do Hiszpanii z przed trzech lat.

W raz ze znajomymi pojechaliśmy na letni obóz. Na miejsce przybyliśmy o 10:00 po dwóch dniach podróży autokarem. Mieszkaliśmy przez tydzień w hotelu EVENIA, w okolicach Barcelony. Było w nim naprawdę przepięknie! Odwiedziliśmy trzy miejsca, które bardzo mi się podobały. Pierwszą z nich była Sagrada Familia. Naprawdę chciałam ją odwiedzić, ponieważ słyszałam, że we wnętrzu jest niesamowicie piękna. Z zewnątrz była bardzo monumentalną budowlą, jednak nigdy nie skończoną, gdyż jej projektant umarł, a wraz z nim, w jego głowie został cały projekt wierzy- niestety nigdzie nie zapisany. Obeszliśmy Sagradę Familie dookoła, ale kiedy chcieliśmy wejść do środka okazało się, że jest zamknięta.

Drugiego dnia pobytu w Barcelonie odwiedziliśmy plażę i pozwiedzaliśmy nieco okolicę. Tamtego dnia było bardzo gorąco, na szczęście plaża była zaraz nieopodal hotelu. Kiedy dotarliśmy zdjęłam swoje buty, aby przejść się po piasku, jednak ku mojemu zaskoczeniu zamiast piasku było tam miliony małych kamyczków. Nie byłam zbyt zachwycona niespodzianką. Kamyczki nie były miękkie tylko jak skały, jednak to nie popsuło mojego humoru. Plaża była naprawdę piękna i warta odwiedzenia.

Dzień trzeci zapowiadał się naprawdę ekscytująco, ponieważ wybraliśmy się do "podniebnych klasztorów", w których do obejrzenia była Czarna Madonna. Przyznam, że droga na górę byłą bardzo ciężka. Słońce paliło bardzo mocno, a pragnienie niemiłosiernie nam doskwierało, jednak było warto. Widoki stamtąd były przecudowne. Do Czarnej Madonny prowadziła kilometrowa kolejka i miliony schodów do pokonania.
Po trzecim dniu zwiedzania byłam padnięta. Oczywiście wyżej wymienione miejsca nie były jedynymi, które odwiedziliśmy. W Barcelonie jest wiele pięknych zabytków i jestem pewna, że kiedyś tam wrócę. Więc to wszystko na temat mojej wycieczki i mam nadzieję, że również wam relacja bardzo się podobała.

This post was shoot on Sony by Aleksandra Drążek.

Related Articles

6 komentarze:

  1. Świetny post, wycieczka na pewno była super :)
    Zapraszam: http://weronika-werciia.blogspot.com/?m=1#_=_

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem wprawdzie wielką fanką podróżowania, ale do Hiszpanii będę musiała się kiedyś wybrać. hah

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie, też chciałabym pojechać do Hiszpanii :/
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pienie tam jest. Nigdy nie byłam, ale baaardzo chciałabym pojechać ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite zdjęcia!!!

    Mój ostatni post: Kiedy i gdzie montować gniazdko potrójne?

    OdpowiedzUsuń