In fashion

Shorts in Danzig


Dobry wieczór wszystkim! Mam nadzieję, że wasz tydzień minął Wam wspaniale. Dziś krótki post,
w którym chciałabym się z wami podzielić kilkoma zdjęciami z małego wypadu do Gdańskiego portu
jachtowego w centrum miasta. Przyjechaliśmy tam, aby świętować rok naszej wspólnej pracy. W naszych głowach już na zawsze pozostaną fantastyczne wspomnienia! Na nasze nieszczęście pogoda nie dopisała, jednak nie zatrzymało nas to przed wspaniałą zabawą. 



Zdecydowałam, że opowiem wam co nieco o tym żakiecie ponieważ, według mnie, to absolutna podstawa każdej kobiecej garderoby. Idealny na kolacje, biznesowe spotkania lub jako outwear na chłodne letnie dni. Jest naprawdę uniwersalny i ponadczasowy. Żakiet pokazany na zdjęciu powyżej został zakupiony w Reserved'zie. Jest niesamowicie wygodny i przyjemny w dotyku. 
Shorty są jednym z moich ulubionych ubrań tego lata. Osobiście uważam, że są naprawdę wygodne i stylowe. 
Niektóre z Was mogą powiedzieć, że nie lubią naprawdę wysokich szpilek, jednak ja jestem w nich zakochana. Nie potrafię wyobrazić sobie bez nich życia, właśnie dlatego w tym outfi'cie nie mogło ich zabraknąć. 





This post whas shoot on the Nikon D500 by Jakub M.

Related Articles

39 komentarze:

  1. Jesteś bardzo ładna :) zaskoczył mnie post po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja, jak najbardziej w moim guście. Wszystko idealnie ze sobą współgra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, staram się, aby wszystkie stylizacje były dobrze dobrane

      Usuń
  3. Wow, świetna stylizacja i zdjęcia. Mam nadzieje że twoim blogiem zachwycą się nie tylko Polacy;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam na to nadzieję, dlatego wybrałam język angielski :)

      Usuń
  4. Łał, uwielbam białe rzeczy :) w mojej szafie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, biel jest jednym z moich ulubionych kolorów

      Usuń
  5. Jak ładnie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, że są ambicje na promowanie bloga nie tylko w Polsce. W sumię gratuluje, mam nadzieje, że ludzie z całego świata docenią ten, i nie tylko ten wspaniały outfit! :)

    Hacki do gier online

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło usłyszeć takie słowa, niezmiernie staram się dotrzeć do jak najszerszego grona społeczności

      Usuń
  7. Kocham Gdańsk! A te zdjęcia udowadniają jego piękno
    Ślicznie ci w takiej stylizacji ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham to miasto i jestem bardzo dumna oraz uradowana z faktu, że obecnie je zamieszkuje :)

      Usuń
  8. Super shorty i bluzka myślałyśmy, ze to kombinezon ;D Wyglądasz zdumiewająco <3 Uwielbiamy takie delikatne stylizacje, a ta jest wręcz cudowna ! ^^ W pięknym miejscu byłaś ^^ REWELACYJNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny outfit i ogólnie ty jesteś przepiękna ;)
    zdjęcia w Gdańsku - bardzo fajny pomysł, tam jest przepieknie ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć, również uważam, że Gdańsk jest przepięknym miastem

      Usuń
  10. Piękny styl i piękna osoba na zdjęciach ! Świetnie tu u Ciebie :) Będę wpadała częściej :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ślicznie wyglądasz :) klasa sama w sobie! Uwielbiam tego typu marynarki można je założyć w wersji eleganckiej jak i sportowej!
    Socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo staram się, aby w moich outfitach utrzymać klasę i elegancje

      Usuń
  12. Wow ślicznie wyglądasz :) klasa sama w sobie! Uwielbiam tego typu marynarki można je założyć w wersji eleganckiej jak i sportowej!
    Socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia ! Jesteś śliczna ! Spodenki po porostu genialne !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna biała stylizacja :) Zdjęcia rewelacyjne :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabójcza stylizacja😃 wyglądasz w niej po prostu fantastycznie
    Pozdrawiam i zapraszam tutaj
    https://evalinecat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo mi się podoba! Nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. o jej! Jesteś z naszego kochanego trójmiasta:) Siostro! :D Gdańsk forever<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jestem z tego strasznie dumna haha uwielbiam trójmiasto i nie wyobrażam sobie życia nigdzie indziej! ;)

      Usuń