In lifestyle

Clotify - Fashion Blogger Technology



As a bloggers we seem to be getting amazing opportunities to use social media as a way to promote
our blogs. We have a lot of possibilities such as Instagram account's, Twitter profile's or Facebook
fanpage's. I am very happy and proud at the same time whenever I see a blogger who is trying in a way to grow site, because I know what a joy it is, when you see that it works.

However, I also found a new way to promote our blog. In addition to the traditional Instagram, Facebook and Twitter, I tried out a new app called Clotify, which I would like to tell you about;



What is It?


Clotify, it is the name of a new application which you can download to your phone or tablet, something like your own virtual wardrobe, which you can take everywhere with you- if you want. You do not forget about anything that you're holding in your closet, because everything that you do the picture will appear in a special box on your account. Additionally the application include the ability to create outfits from clothes added before. It means that you will not have to worry about what you put on yourself the next day because you can create it everywhere- on the way to work, on a walk in the Park or in bed before going to sleep.



Where would I Download it?




In my Opinion


In my opinion it is really useful application. From place, where you actually are you can control the contents of your wardrobe, plan what you wear next day or look for inspiration. I think every fashion blogger should download it and use as often as you can.

This post was shoot on the Nikon D500 by Aleksandra Drążek.


Related Articles

12 komentarze:

  1. Świetna aplikacja no i świetny post!
    Bardzo fajnie, że rozwijasz swojego bloga, jestem tu od początku i z każdym artykułem jest coraz lepiej, tak trzymaj.
    Pozdrawiam
    The Hipiz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, nieustannie staram się rozwijać bloga specjalnie dla czytelników takich jak ty, stałych i wytrwałych.
      Pozdrawiam
      Aldrazek

      Usuń
  2. Super aplikacja, bardzo dobrze rozwijasz się w blogspocie ! pozdrawiam Kvlinowska
    http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa apka :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że ta apka jest jednak trochę bez sensu. Może dlatego, że nigdy nie miałam problemu w co się ubrać? Sam post konkretny i ciekawy.

    Zapraszam do mnie :)
    http://szkice-moda-i-ja.blogspot.com/2016/07/futro-i-szal.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, każdy ma prawo do własnego zdania, najwyraźniej jesteś jedną z niewielu szczęściar, które zawsze wiedzą, co mają na siebie włożyć!
      Pozdrawiam,
      Aldrazek

      Usuń
  5. Fajna aplikacja, nigdy wcześniej o niej nie słyszałam! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, więc postanowiłam ją wypróbować i stała się wielkim odkryciem!
      Pozdrawiam,
      Aldrazek

      Usuń
  6. Aplikacja wydaje się być w porządku, lecz jeśli sięgać o inspiracje to zazwyczaj do tumblr lub sama je tworzę i sama siebie "ogarniam" :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo często zasięgam do Tumblr'a po wiele inspiracji!
      Pozdrawiam,
      Aldrazek

      Usuń