In beauty

Get a Beautiful Body with two Products

W moim życiu przyszedł czas, w którym w mojej głowie pojawiła się myśl o tym, że powinnam zadbać o swoją skórę. Wtedy też z ogromną chęcią zrobiłam sobie przerwę od codziennego
malowania się i postanowiłam powrócić do starych nawyków korzystania z naturalnych kosmetyków. Usiadłam na biurku, wyciągnęłam telefon i zrobiłam listę przyszłych zakupów, które umożliwiły mi zregenerowanie mojej delikatnej skóry.
Dziś porozmawiamy na temat moich ulubionych kosmetyków do pielęgnacji ciała, ponieważ opróżniam kosmetyczkę z Trustedcosmetics.pl. Mam nadzieję, że post wam się spodoba i może któreś z was również zainspiruje się do przetestowania niżej przedstawionych produktów; 
Moim pierwszym i jednym z ulubionych produktów jest kremowy żel pod prysznic Goat Milk firmy Ziaja, który zakupiłam w pobliskiej drogerii. Dla mnie jest to coś w rodzaju mlecznego kompresu, który ma zbawcze działanie na moją skórę. Mydło jest naprawdę delikatne i co najważniejsze nie wysusza skóry tak jak wiele znanych nam markowych mydeł. Chroni przed podrażnieniami i zaczerwienieniami po goleniu. Jest moim absolutnym ulubieńcem;
Kiedy mówimy o nawilżeniu skóry moim zdecydowanym faworytem jest balsam do ciała z koziego mleka z dodatkiem aloesu i grejfrutu firmy Vellie Cosmetics. Organiczny, głęboko nawilżający, rozświetla i łagodzi podrażnienia. Dodatkowo ma nieziemski zapach;


This post whas shoot on the Nikon D500 by Aleksandra Drążek.

Related Articles

6 komentarze:

  1. Skóra każdego z nas potrzebuje czasem odpocząć.
    Krem pod prysznic z Ziaji również nalezy do moich ulubieńców. Drugi produkt nie jest mi znany, ale skoro pierwszy u Ciebie tak samo jak i u mnei sprawdza sie rewelacyjnie, to czemu nie warto spróbować? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, uważam, że to jeden z lepszych kremów jaki w życiu zakupiłam ;)

      Usuń
  2. Skóra naprawdę czasami potrzebuje odpocząć używałam tych produktów i muszę przyznać, że są świetne !
    Zapraszam do siebie :) https://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również pokochałam je od pierwszego wejrzenia! Uwielbiam kosmetyki z koziego mleka

      Usuń
  3. oo, krem z koziego mleka wypróbowałam juz, jest świetny :)


    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń