In beauty

My Everyday Use Make'up Cosmetics

Jeśli chodzi o makijaż, jestem strasznie nieuporządkowaną osobą. Dla dobrze znanych nam wszystkim kosmetyków i przyrządów odnajduje nowe, ciekawe zastosowania. Często również gubię
się w trzystu rodzajach pędzli do make'upu. Jednakże, kiedy przychodzi mi kupować kosmetyki najważniejsza jest dla mnie jakość, nie ilość. Malując się nie zawsze jestem do końca pewna co robię, ale przede wszystkim nie lubię uczucia tak zwanej maski na twarzy. Właśnie dlatego w mojej kosmetyczne znajduje się wiele produktów naturalnych, wielofunkcyjnych oraz dobrej jakości. Dlaczego dziś o tym piszę? Ponieważ opróżniam moją kosmetyczkę z Trustedcosmetics.pl
W każdą niedzielę będziecie mogli znaleźć na moim blogu nowy post z kategorii beauty skupiający się wokół konkretnego zagadnienia. Dzisiejszym tematem są moje ulubione kosmetyki do makijażu. Abstrahując- nie należę do beauty bloggers i jest to nowy temat na stronie, jednakże mam nadzieję, że wam się spodoba;
Pierwszym kosmetykiem, o którym chciałabym wam opowiedzieć jest krem BB Nivea Beautifying Moistruizer w lekkim, jasnym i ciepłym odcieniu beżu. Uważam, że był to najlepszy wybór mojego życia. Po nałożeniu tego podkładu moja skóra oddychała i co najważniejsze nie odczuwałam tak zwanej maski na mojej twarzy. Po wielu latach używania tego produktu w moim życiu nastąpił przełom, a do kosmetyczki trafił podkład Inglot HD Perfect Coverup. Dodatkowo dokupiłam rozświetlacz tej samej marki i tego zestawienia używam po dziś dzień;
Na temat moich ulubionych cieni do powiek nie trzeba mówić wiele. Nieprzerwanie od kilku dobrych lat używam My Favourite Palette firmy Douglas. Uważam, że jest ona wspaniałym połączeniem matowych i lśniących kolorów w ciepłych odcieniach brązów, różów i beży;
Mówiąc o pomadkach i szminkach moimi zdecydowanymi faworytami są te w odcieniach matowego różu. Można powiedzieć, że mam ich w swojej kolekcji naprawdę dużo i większość pochodzi z Inglota, gdyż jestem zakochana w produktach tej marki. Na polskim rynku kosmetycznym, moim zdaniem, oferują najwyższą jakość i szeroki wybór, a wszystko w naprawdę przystępnych cenach;

This post whas shoot on the Nikon D500 by Aleksandra Drążek.

Related Articles

16 komentarze:

  1. Kosmetyki z INGLOT'A są świetne :)
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, jest to moja ulubiona firma kosmetyczna!

      Usuń
  2. Co do kosmetyków są fajne, dobrze, że nie używasz tony tapery jak to mają inne dziewczyny w zwyczaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cierpię tego uczucia, naprawdę, czuję się wtedy jak w masce, jakby moja skóra nie oddychała

      Usuń
  3. WOW! Ta szminka jest przecudowna! Kolorek nas po prostu uwiódł *0* Świetny wpis! <3 Bardzo nam się podoba :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie jestem w posiadaniu kilku różowych szminek tej firmy, ale moim zdaniem ten konkretny model jest chyba najlepszy

      Usuń
  4. Używałam tylko lakiery do paznokci z tej firmy. Kolor szminki jest bardzo ciekawy. W sumie powinnam mieć więcej kosmetyków, bo przecież Inglot powstał w Przemyślu, a to zaraz obok mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie używałam lakierów tej firmy, ale słyszałam, że są bardzo dobrej jakości

      Usuń
  5. Ciekawe kosmetyki, nie miałam jeszcze okazji próbować ani jednego z nich. Kolor szminki jest przepiękny :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, jest to bardzo dobra firma

      Usuń
  6. Musze zajrzeć do Inglota, może wypatrzę coś nowego :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Inglot ma bardzo dobre kosmetyki do ust :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również tak uważam, dlatego w szminkach i konturówkach jestem zakochana

      Usuń
  8. Uwielbiam produkty Inglota, zawsze dobrze się u mnie sprawdzają :) wybralas świetne pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, pragnęłam zaprezentować wam moich ulubieńców z jak najlepszej strony

      Usuń