In fashion

An Autumn Style Staples


Oficjalnie mamy w Polsce piękną, złotą jesień i na dworze jest zdecydowanie zimniej niż we wrześniu. Uważam, że jest to idealny czas na zrobienie małych jesiennych zakupów- kupić
jakiś outwear, dobre jeansy, zimowe buty, rękawiczki, szalik i naprawdę bardzo dużo swetrów. Myśląc o tych wszystkich wydatkach widzę przed oczami, jak mój portfel robi się coraz bardziej pusty. Najlepszym pomysłem na zaoszczędzenie pewnej sumy pieniędzy jest kupowanie ubrań przez Internet, więc na samym początku sezonu rozpoczęłam poszukiwania najlepszych sklepów online i odnalazłam www.dresslily.com. Pożegnałam lato i rozpoczęłam zakupy;
Dresslily to naprawdę dobra marka oferująca sprzedaż online- być może najlepsza z jaką przyszło mi współpracować. Oferują naprawdę szeroki asortyment, który możesz przeglądać z zachwytem godzinami. Tym razem skupiłam się na swetrach i przez półtorej godziny nie mogłam zdecydować się, który kupić. Kiedy w końcu podjęłam decyzję wybrałam rozmiar, kolor i wysłałam moje dane personalne. Pracownicy sklepu byli naprawdę mili i pomocni. Dodatkowo bardzo szybko i konkretnie odpowiadali na wszystkie moje pytania. Jestem pewna, że zrobię tam zakupy ponownie;
Kiedy liście spadną z drzew moda staje się czymś więcej niż tylko ubraniami. Dostajesz możliwość pokazania światu swojej duszy i inspirowania innych ludzi poprzez pokazanie co nosisz.Możesz również sprawić, że twoja jesień będzie cieplejsza i wygodniejsza. Właśnie dlatego zazwyczaj popadam w casual. 
Dzisiejszy outfit składa się z białego turtlenecku zakupionego na dresslily.com, Mamy naprawdę zimną jesień w tym roku, temperatura waha się między 4 a 6 stopniami Celcjusza więc błay golf jest najlepszym rozwiązaniem na ten czas. Jest naprawdę przyjemny, miękki w dotyku i nie gryzie mojej skóry.
Mój outwear to brązowy kożuch zakupiony w Zarze. Uważam, że jest to najbardziej stylowa rzecz w mojej szafie zarówno w tym sezonie, jak i w wielu poprzednich, ponieważ noszę go od dwóch lat i wciąż mi się nie znudził/ Pomijając jego długość naprawdę świetnie grzeje w czasie chłodnych dni.
Buty, czyli moje ponadczasowe ankle boots zostały zakupione w CCC i zamówione pod koniec września. Jestem w nich wręcz zakochana, ponieważ są niesamowicie wygodne. Dodatkowo czarna, matowa skóra oraz czerwony pasek po zewnętrznej stronie dodają im klasy.

Related Articles

10 komentarze:

  1. Piękna stylizacja, idealna na aktualną pogodę :) jestes bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się nieustannie rozwijać w pozowaniu do zdjęć i poprawie wyglądu
      Pozdrawiam
      Aleksandra Drążek

      Usuń
  2. rewelacyjna kurteczka ;) właśnie takiej szukam tylko w jakimś jaśniejszym odcieniu ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam rozejrzeć się w Zarze, jest ich tam bardzo dużo
      Pozdrawiam
      Aleksandra Drążek

      Usuń
  3. Genialne wyglądasz! Ten sweterek jest prześliczny, właśnie planowałam kupić jakiś jasny, o podobnym kroju ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku sezonu na pewno będzie ich bardzo dużo w sieciówkach typu Zara, Mohito czy Reserved. Polecam się tam rozejrzeć.
      Pozdrawiam
      Aleksandra Drążek

      Usuń
  4. Wyglądasz świetnie! Nie jestem mistrzem angielskiego, ale z tego co zrozumiałam to masz rację w tym, że jesienią można wyrażać siebie, swoje myśli poprzez właśnie ubrania i dodatki. Za to kocham tą porę roku <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam jesień za to i wiele więcej powodów.
      Pozdrawiam
      Aleksandra Drążek

      Usuń