In fashion

My Secrets to Wear the perfect Autumn Outfit


Wśród moich ulubionych przedmiotów w domu znajduje się czarny basic'owy notes, który leży obok mojego łóżka każdej nocy, no moim biurku każdego dnia i w mojej torebce zawsze ze mną. Jest to
miejsce, w którym zapisuje wszystkie moje pomysły na posty, outfit'y i bloga. To właśnie w tym 
zeszycie powstał temat dzisiejszego posta, a mianowicie lista moich porad, jak stworzyć perfekcyjny, jesienny look. Perfekcja jest oczywiście bardzo subiektywnym zagadnieniem, więc wszystko, co znajdziecie tu może stać się jedynie podpowiedzią do odnalezienia swojego stylu;

Potrzebujesz

Dopasowania elementów ubiory

Świeżości stylizacji

Dobrze wykończonych dodatków

Czystej i dobrze zachowanej torebki

Dopasowania butów do torebki


Piękno w blogowaniu polega na tym, że możesz wyrażać i pokazywać swój styl, który jest tak naprawdę tylko twój, indywidualny. Nawet jeśli jest zreplikowany, nigdy nie jest taki sam, jak czyjś. Twój styl żyje wraz z twoim blogiem, rozwija się, zmienia, ewoluuje. To co noszę w tym momencie zdecydowanie odbiega od tego, co nosiłam jeszcze w zeszłym roku. Poszukując swojego stylu kieruj się poniższymi zasadami:

  •    Ubieraj to w czym czujesz się najlepiej
  •    Kluczem do sukcesu są akcesoria i klasyczne akcenty
  •    Flirtuj ze swoją sylwetką
  •    Nie kupuj ubrań tylko na jedną okazję

Uwielbiam wypróbowywać moje stylizacje w różnych dziedzinach życia i sprawdzać tak zwaną siłę ubioru. Twoja stylizacja jest w stanie sprawić, że będziesz mierzył wysoko, szedł z podniesioną głową, a twój głos dotrze do 1000 ludzi. Warunek jest jeden- wszystko musi być świetnie dopasowane. Dlatego właśnie niezwykle ważne jest to, co masz na sobie.
W dzisiejszym outficie postanowiłam pokazać wam moją ulubioną parę butów, które stały się moją miłością od pierwszego wejrzenia, klasyczną, białą koszulę oraz czarny trench coat zakupiony w Rosegal.

This post whas shoot on the Nikon D500 by Jakub M. with coopertion with Rosegal

Related Articles