In lifestyle

Confidence - All Woman Project inspired Session


Kobiety często segregowane są ze względu na kolor skóry, wzrost lub, co jest znacznie częstszym zjawiskiem, ze względu na wagę. Świat jest pełen stereotypów, w szczególności świat mody. Chude
lub fit modelki w rozmiarze sześć zawsze powodowały zazdrość nie jednej z kobiet, a większość z nich również marzy o sylwetce niczym z plakatów Victoria's Secret. Vogue mówi chudsze jest lepsze jak to zaśpiewała jedna ze znanych artystek i, nie okłamujmy się, każda kobieta ma jakieś kompleksy. Więc co zrobić z dziewczynami puszystymi lub plus size? Kampania #iamallwoman ukazuje perfekcyjne niedoskonałości pięknych, niekonwencjonalnych modelek, a dzisiejszy post jest swego rodzaju inspiracją;
Kiedy ktoś powie, że kobiety są gorsze- nie  słuchaj. Jeśli ktokolwiek powie ci, że jesteś brzydki, gruby, za wyskoki lub za niski- nie słuchaj. Wszyscy jesteśmy piękni i kształt Twojego ciała nie powinien ciebie definiować. Powinieneś być dumny z bycia sobą. Zostałeś stworzony do czegoś większego, nie daj się zniechęcić nienawiści.

Mam dla Was jedną historię do opowiedzenia, to moja historia. Nie jest to łatwe do opowiedzenia, możliwe, że niektórzy z Was o tym wiedzą. Przez całe moje życie nie byłam zbyt popularna. W szkole podstawowej, gimnazjum oraz szkole średniej ludzie nie za bardzo mnie lubili. Obgadywali mnie za moimi plecami, nie wiem dlaczego. Może dlatego, że wyglądałam jak mały chodzący ziemniak. Jednakże nigdy się nie poddałam i teraz jestem tu. Staję przed Wami i opowiadam moją historię. Ludzie, którzy kiedyś mnie obgadywali teraz zazdroszczą mi. Może zapytacie mnie jak stałam się kobietą pełną pewności siebie? Pamiętam ten dzień, kiedy stanęłam przed lustrem i głos w mojej głowie podpowiadał mi jesteś brzydka. Jednak nie zaufałam głosowi wewnątrz. Pomyślałam, że to tylko głos, a pod zewnętrzną brzydotą kryje się wewnętrzne piękno. Jeśli uwierzysz w swoje wewnętrzne piękno ono rozkwitnie i wyjdzie na zewnątrz;

Czasami ciężko jest uwierzyć w siebie i odrzucić kompleksy. Co wtedy? Moda przychodzi z pomocą. Możesz iść na ogromne zakupy i znaleźć ubrania, które zakryją twoje niedoskonałości i uwydatnią twoje atuty. Często wystarczy jednak kupić dobrą bieliznę aby czuć się lepiej w swoim ciele. Przy kupnie bielizny kieruję się jedną zasadą- czuj się w niej wygodnie i sexy nawet jeśli masz ubrane najbardziej formalne ubrania. Myślę, że idąc tym tropem Calvin Klein jest absolutnym pionierem.


This post whas shoot on the Nikon D500  by Jakub M. with cooperation of Adore Me

Related Articles