LIGHT IN GDAŃSK


Gdańsk. Wiecie, a właściwie już wiecie, że to moje ulubione miejsce na Ziemi. Za każdym razem, kiedy się po nim przechadzam popadam w zachwyt i zakochuję się coraz mocniej. Kiedyś na pewno kupię mieszkanie na starym mieście. Obiecuję to wam. Na tę chwilę jestem wdzięczna za te 15 minut jazdy samochodem, które dzielą mnie od powrotu w to magiczne miejsce. Zawiera się wszystko, od spokoju do gwaru, od architektury angielskiej po francuską, holenderską, czy hiszpańską. Przebywanie w tym mieście to zawsze wielka przygoda. Jestem wdzięczna za to, niektóre wspomnienia żyją wiecznie tylko chowane w naszej głowie. Fotografie wydają się być zbyt twarde, by ukazać płynny i zamglony krajobraz, jaki oferuje nam pobliska rzeka - Motława.

Jako miłośnik zarówno plaż, jak i muzyki klasycznej oraz niekonwencjonalnej mam pozytywną wibrację w ciele na samą myśl o nich. Gdańsk zawsze będzie ważny, ponieważ gdzie indziej na Ziemi znajdę połączenie obu czynników w tak pokaźnej ilości? Myślę, że to miejsce idealne dla mnie. Czy można poślubić miejsce? Jeśli bym mogła, zrobiłabym to, a pierścionek byłby zdobiony miejscowymi muszelkami i bursztynem. Taki dodatek nosiłabym z dumą. Jednakże, dopóki miasto nie zaakceptuje moich oświadczyn mogę się z wami podzielić jedynie kilkoma zdjęciami nowej stylizacji, skomponowanej z ubrań w jasnych tonacjach i koszuli, o której pisałam ostatni post.

Gdańsk. You know, already know, that this is my favourite place on Earth. Everytime I walk by the streets of that city I'm falling in love with it harder. Some day I would buy a flat in the Old City, for sure. I promis you that. For now I'm really greatful for that 15 minutes by car which standing between me and that magical place. That city include everything from crazy to calm, from old english architecture to french or netherlands one. From old to modern. Being therre is always a great adventure. I'm greatful, some of the memories lives well only in our mind. Photographs seems to be too tough to show that smooth and misty landescape which Motława river offers to us.

As a great lover of beaches and classical or indie music  have that positive vibration for one thought about it. Gdańsk always be really important to me, because where on Earth I would find both in that large quantity? I think that this is the place perfect for me. Can I marry the place? If I could, I would, and the proposal ring would be decorated by the local shells and amber. I would wear that accesorise with proud. However, until city accept my proposal I can't do anything but share with you some of photos with new outfit, composed of clothes in light tones and a Ralph Lauren Shirt, which was mantioned in our last post. 
       
       
All photos was made by Miłosz Michałowski


SHOP THE POST



                                                                                          tekst alternatywny      tekst alternatywny

Related Articles

6 komentarze:

  1. Ale piękna stylizacja *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja! Wszystko świetnie się razem komponuje. Muszę sobie kupić podobną koszule bo jest świetna. ;)
    Pozdrawiam! ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Niesamowity klimat stylizacji - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super! Zgadzam się z Tobą, Gdańsk to przepiękne miejsce. Ja wybieram się na weekend. Mam nadzieję, że będzie pogodnie, bo kupiłam sobie taką sukienkę:
    http://rene.pl/product-pol-172-Pudrowa-sukienka-koronkowa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam odwiedzić Drukarnie na ul.Mariackiej - świetną kawiarnię praktycznie w sercu Starego Miasta. Oczywiście trzymam kciuki za pogodę i mam nadzieję, że weekend się uda!

      Usuń