The first of many: aldrazek home


Życie w mieście jest dla mnie najlepszą rzeczą, jaka mogła mi się przytrafić. Niektórzy uwielbiają domy jednorodzinne, w których ma się nieograniczoną ilość przestrzeni, jednak ja należę do osób, które kochają niewielkie mieszkania otoczone przemiłym sąsiedztwem. Startując z kategorią home moim głównym celem jest zarówno inspirowanie was, jak i sugerowanie opłacalnych dodatków, interesujących pomysłów i rozwiązań do waszych własnych mieszkań. Toteż dziś, jako pierwszy post chciałabym opowiedzieć wam co nieco o kilku drobnych dodatkach prosto z półek Pepco. Być może na Instagramie zauważyliście, że z reguły wybieram dodatki w kolorach ciemnego brązu i bieli. Osobiście polecam wam wybrać konkretną paletę barw i się jej trzymać - nada to bardzo aestetycznego wyrazu waszemu mieszkaniu.



THE PILLOWS


Niezaprzeczalnym upodobaniem darzę wszystkie futrzane rzeczy, więc nie mogłabym wyobrazić sobie życia bez tych poduszek. Aktualnie mam zarówno rzeczy droższe, z prawdziwego futra, jak i te nieco tańsze ze sztucznego. Mimo wszystko faworyzuję te drugie. Kosztowały mnie 5 zł za sztukę i nie żałuję zakupu. Teraz te małe cudeńka w kolorze baby blue dekorują moją sypialnię i jeśli kiedykolwiek będę miała nieco większe mieszkanie, poduszki dekoracyjne będą umieszczone praktycznie w każdym pokoju.



THE BED THROW


Moje łóżko całkiem przypomina miękką chmurę, pokrytą wszystkimi rodzajami poduszek i koców. Nurkować w tym każdego wieczoru po ciepłym prysznicu jest dla mnie nie małą przyjemnością. Marzyłam o narzucie w kolorze baby blue matchującą się z moimi poduszkami - i nigdy nie przypuszczałam, że znajdę taką w Pepco. Na szczęście znalazłam i zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Bardzo ważne jest to, żeby zastanowić się jak koc, czy narzuta będą wyglądać, ponieważ tak będzie wyglądać zawsze. Do momentu, w którym, oczywiście, będziesz zmuszony układać ją inaczej, za każdym razem, kiedy wstaniesz rano. Ale powiedzmy sobie szczerze - kto na Ziemi ma na to czas!?



THE LONGUE WEAR








Góra od piżamy zrobiona jest z tkaniny przypominającej bawełnę, natomiast spodnie z materiału z domieszką lycry. Bawełna i lycra to z pewnością moje ulubione tkaniny, głównie ze względu na ich miękkość ciepło i wygodę. Dodatkowo piżama podkreśla kolorystykę mojej sypialni.

Oczywiście powinnam podkreślić, że wszystkie produkty aktualnie dostępne są w Pepco oraz Zarze. Pościel również? O tym opowiem wam w innym poście, to była bardzo trudna decyzja i mam dużo do powiedzenia na ten temat. Nigdy nie spodziewałam się, że nadejdzie dzień, w którym poszewka może wywołać u mnie emocje, ale panie i panowie, ten dzień nadszedł. Jestem bardzo podekscytowana na myśl, że podzielę się z wami wszystkimi detalami dotyczącymi wnętrz i mam nadzieję, że zainspirują was. Aczkolwiek do tego czasu, aby dowiedzieć się więcej w temacie wnętrz śledźcie mojego Instagrama.



Share this:

6 komentarzy :

  1. Świetny post :) Bardzo podobają mi się te rzeczy :) Góra od piżamy genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący wpis!:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w swojej szafie mnostwo piżamek, latem czesto konczy się to tak, że ide spac w samym majtkach. Zimą noszą natomiast dlugie spodnie i topy, czyli cos takiego co prezentujesz powyżej :) Co do poszudek, podusi i calych ich stert- też jestem w takim wystroju łózka zakochana! Gorzej z moich chlopakiem ktory ma alergie...i niestety wyczuwa osadzający sie w nich kurz :/

    ps. bardzo pięknie dobierasz slowa w postach, milo się to czyta :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Łóżko to miejsce w którym nie jedna osoba spędza meega dużo czasu i ja oczywiście do takich też się zaliczam:D W swoim muszę mieć masę poduszek!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łożko to miejsce, w którym człowiekowi po prostu musi być dobrze i powinien je sobie jak najlepiej zorganizować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię dobierać dodatki do mieszkania <3

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Aldrazek- Fashion Blog by Alexandra Drazek. Designed by OddThemes